Zaproszenie do złożenia ofert

Starachowice, dnia 26 marca 2025 r.

POWIATOWY URZĄD PRACY 
   w Starachowicach
    ul. Radomska 76
27-200 Starachowice

Oznaczenie sprawy: OA.3.ZO.1.2025.JF

 

ZAPYTANIE

(niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych)

POWIATOWY URZĄD PRACY W STARACHOWICACH 

ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA:

USŁUGĘ KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W STARACHOWICACH.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń użytkowych Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach.Obiekty usytuowane są w następujących lokalizacjach:

  • Starachowice ulica Radomska 76 - siedziba Zamawiającego,

  • Starachowice ulica Hutnicza 14 – archiwum zakładowe,

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem i wymaganą częstotliwością prac porządkowych oraz wielkość powierzchni obiektów zawarte są w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.

Wymagany termin realizacji zamówienia: od dnia 2 maja 2025 roku do 30 kwietnia 2026 roku.

Zamawiający zastrzega sobie zmianę w zakresie terminu realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wystąpią okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

  1. Spełniają warunki określone w oświadczeniu w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.

Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę na załączniku Nr 3.

  1. Wykonawca nie może być wpisany na listę, o której mowa w art. 2 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku, przez co nie wspiera w sposób bezpośredni lub pośredni:

a) agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętą w dniu 24 lutego 2022 r.

lub

b) poważnego naruszenia praw człowieka lub represji wobec społeczeństwa obywatelskiego i opozycji demokratycznej lub których działalność stanowi inne poważne zagrożenie dla demokracji lub praworządności w Federacji Rosyjskiej lub na Białorusi.

  1. Wykonawca nie może być bezpośrednio związany z osobami lub podmiotami, o których mowa w pkt 2) lit. a) i b) w szczególności ze względu na powiązania o charakterze osobistym, organizacyjnym, gospodarczym lub finansowym, lub wobec których istnieje prawdopodobieństwo wykorzystania w  tym celu dysponowanych przez nie takich środków finansowych, funduszy lub zasobów gospodarczych.

W razie nie spełnienia warunków określonych w pkt 2) i pkt 3) Wykonawca zostanie wykluczony z zapytania na podstawie Art. 7 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.  Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia przez Wykonawcę na załączniku Nr 4.

  1. Wykażą się doświadczeniem, polegającym na wykonaniu lub wykonywaniu z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwoma usługami polegającymi na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych. Na spełnienie tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie na załączniku Nr 5 do zapytania ofertowego wraz z referencjami jednoznacznie potwierdzającymi należyte wykonanie, wykonywanie usług,

Ocena pełnienia wszystkich warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.

  1. Wymagania dotyczące wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

  2. Kryteria wyboru oferty cenowej:

Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:

  1. Cena brutto - 70%

  2. Zatrudnienie personelu sprzątającego w obiektach Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia - 30%

Sposób oceny:

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert

  1. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

      Cena oferty najtańszej 
………….………………... x 70 = liczba punktów
     
Cena oferty badanej

Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

  1. Punkty za kryterium „Zatrudnienie personelu sprzątającego ” w obiektach zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia.

Zatrudnienie personelu sprzątającego w obiektach zamawiającego w wymiarze:

11/2 etatu na oba obiekty - 0 pkt,

13/4 etatu na oba obiekty - 30 pkt,

W przypadku braku określenia w formularzu oferty (załącznik Nr 1 do zapytania) „ Zatrudnienia personelu sprzątającego Zamawiający nie przyzna ofercie punktów za to kryterium.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów (max 100 pkt).

Jeżeli nie będzie można dokonać wybory najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że złożone oferty uzyskały taką samą ilość punktów, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych w określonym terminie.

Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.

  1. Opis sposobu obliczania ceny w składanej ofercie:

Przedłożona oferta cenowa winna zawierać ostateczną sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia niezbędne do jego wykonania oraz wszystkie obowiązujące w Polsce podatki, składki i opłaty związane z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT.

Cenę oferty należy podać w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

  1. Wymagane dokumenty:

Wykonawcy zobowiązani są złożyć wypełniony i podpisany formularz oferty, stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania.

Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełnione i podpisane oświadczenie na załączniku Nr 3 do zapytania, wypełnione, odpisane oświadczenie w zakresie wykluczenia podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego na załączniku Nr 4 oraz wypełnione i podpisane oświadczenie na załączniku Nr 5 wraz z referencjami jednoznacznie potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie co najmniej dwóch usług polegających na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń biurowych.

  1. Składanie i otwarcie ofert:

  1. Termin składania ofert do dnia 3 kwietnia 2025 roku do godziny 10 00:

  2. Oferty można złożyć:

Podpisane dokumenty podpisem elektronicznym osobistym, podpisem zaufanym bądź podpisem kwalifikowanym należy przesłać na wskazany adres. Zamawiający zaleca podpisane dokumenty podpisem elektronicznym spakować do pliku ZIP, a następnie przesłać na wskazany adres. Zamawiający proponuje zabezpieczyć plik ZIP hasłem;

  • lub formą listowną.

Ofertę należy przesłać w zaklejonej kopercie opisanej „Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń użytkowych Powiatowego Urzędu Pracy w Starachowicach na adres siedziby Zamawiającego tj. Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach, ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, bądź złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu pok. 210.

  1. Otwarcie wszystkich ofert nastąpi w dniu 3 kwietnia 2025 roku o godzinie 10 15 ;

  2. Wykonawcy składający ofertę formą elektroniczną do terminu otwarcia ofert mają obowiązek przesłać hasło niezbędne do otwarcia folderu bądź pliku z ofertą;

Zamawiający odrzuci ofertę:

  1. która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt 7 niniejszego zapytania;

  2. jeżeli oferta nie zostanie podpisana podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym w przypadku gdy zostanie przesłana formą elektroniczną,

  3. jeżeli Wykonawca do terminu otwarcia ofert nie prześle hasła do otworzenia pliku z ofertą;

  4. jeżeli przesłane przez Wykonawcę hasło nie otworzy folderu bądź pliku z ofertą,

  5. jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania;

  6. gdy wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie odpowiednich dokumentów;

  7. gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących oferty;

  8. jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny;

  9. która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu;

  10. Informacje dodatkowe:

Zamawiający unieważni niniejsze postępowanie, jeżeli:

  1. nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;

  2. cena oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej;

  3. nastąpiła zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym;

  4. postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

Składając ofertę wykonawca jednocześnie oświadcza, że:

  1. posiada kompetencje i uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej;

  2. znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej w sposób właściwy zrealizować zamówienie;

  3. dysponuje odpowiednią zdolnością techniczną i zawodową niezbędną do prawidłowego wykonania zamówienia;

  4. nie podlega wykluczeniu zgodnie wykluczeniu w związku z przesłankami opisanymi art. 108 i art. 109 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  5. złożona oferta będzie ważna przez 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert (termin związania z ofertą);

  6. akceptuje postanowienia niniejszego zapytania;

  7. akceptuje poprawienie przez zamawiającego oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;

  8. akceptuje postanowienia umowy, której projekt stanowi załącznik do niniejszego zapytania i w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się zawrzeć umowę zgodną z tym projektem;

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  1. wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert;

  2. wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających informacje zawarte w formularzu ofertowym;

  3. poprawienie oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;

  4. podjęcia negocjacji z wybranymi lub wybranym wykonawcą celem uzyskania możliwie korzystnych warunków zamówienia;

  5. wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;

  6. odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.

  1. Postanowienia końcowe.

  1. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany będzie do przekazania przed podpisaniem umowy następujących dokumentów:

  • dokument o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej Wykonawcy (NIP);
  • dokument o nadaniu numeru REGON Wykonawcy;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub CEiDG;

  1. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu:

  • do dnia 24 kwietnia 2025 roku wykaz urządzeń i sprzętu których zamierza wykorzystać do realizacji przedmiotu zamówienia;

  • do dnia 24 kwietnia 2025 roku wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykonawca przed skierowaniem osoby mającej świadczyć na jego rzecz usługi sprzątania bezwzględnie poinformuje Zamawiającego o kandydacie do tej pracy. Kandydatura ta wymaga akceptacji Zamawiającego

W niniejszym postępowaniu korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami przekazywana będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na adres: przetargi@starachowice.praca.gov.pl

Niniejsze zapytanie nie stanowi czynności w postępowaniu prowadzonym na zasadach i w trybie określonym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ani nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.

 

 

D Y R E K T O R
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY

mgr Jarosław Nowak

 

 

Załączniki:

Załącznik Nr 1 - Formularz oferty,
Załącznik Nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu ofertowym,
Załącznik Nr 4 - Oświadczenie w zakresie wykluczenia podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego,
Załącznik Nr 5 - Oświadczenie o wykonywaniu usług,
Załącznik Nr 6 - Projekt umowy,
Załącznik Nr 7 - Załącznik Nr 1 do umowy.

Wytworzył:
Udostępnił:
Pochec Tomasz
(2025-03-26 12:53:57)
Ostatnio zmodyfikował:
Pochec Tomasz
(2025-03-26 13:07:08)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki